Yüce Türk milletini, Türk polisini bu hale getirenler utansın diyeceğim lakin utanmadıkları aklıma geliyor.
Alpjuan
O telefonu açıp baskıyla bu paylaşımı kaldıranlara diyeceğim, sevseniz de sevmeseniz de, isteseniz de istemeseniz de Atatürk Türk milletinin BABASIDIR.
Hala hazmedemiyorsanız soda iyi gelir, tavsiye ederim.
Siyasi malzeme olmadılar.
Yaklaşık iki metrelik boylarına rağmen daracık tarifeleri uçaklarla yollandılar.
Ne sponsorlar saçıldı ne primler…
Ne de villalar hediye edildi.
Onlar Dünya ikincisi!
Onlar Almanya’ya 2-0’dan 3-2 maç alan Atatürk’ün kızları!
Biz buradan devam 👏🏼
#AtatürkünKızları
Türk Dil Kurumu yani TDK dün bu paylaşımı yapmıştı. Fakat kimler telefon açıp baskı uyguladıysa tıpkı Türkiye Cumhuriyeti Devletini kurduğu gibi Türk Dil Kurumunu da kuran Atatürk’ün yer aldığı paylaşım kaldırılmış.
Haklarını verdirecek iradeyi göstermek yerine haklarını alamayan öğretmenlere yapılan bu zulüm niye⁉️
Özel sektör okullarının patronlarının dokunulmazlığı mı var⁉️
Kim koruyor bu patronları⁉️
#ÖğretmenlerinHakkınıVerin
Babalar günün kutlu olsun Türklerin babası.
#BabalarGünü
Küfür etsem edeceğim küfre yazık!
Hadi ettim diyelim, sülale boyu sövsem içim soğumaz!
Bu ülkede bu kadar çok OB evladı ne ara türedi⁉️
Sizin ben mangalınızın ……………‼️‼️‼️
Öğretmenleri “eylemimiz bitti” deyip dağılmak üzereyken gözaltına almaya çalışıyorlar. İstiklal caddesinde halk tepki gösterince gözaltıları yapamıyorlar. Sonra öğretmenleri gözaltına almak için takip etmişler. Nerden baksanız büyük iş 👍🏼
FBI, CIA, KGB, MI6 icraat görün icraat!
Öğretmenlerimiz haklarını almak adına, seslerini duyurmak adına başladıkları açlık grevinde 9. Güne geldiler.
#ÖğretmenlerimizinHakkınıVerin #ÖğretmeninSesiOl #ÖğretmenineSahipÇık #Öğretmenler #Emekçiler
Video
7 gündür açlık grevinde olan, sağlık durumları kötüye doğru gitmekte olan öğretmenlere bu zulmü ne diye yapıyorsunuz⁉️
Sadece haklarını aradıkları için öğretmen olan bu insanlara bu zulmü nasıl yaparsınız⁉️
Sonra hangi yüzle öğrencilere “neden şiddete yöneliyorsunuz?” diyeceksiniz⁉️
Yazıklar olsun be‼️