//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Ara sí que sí, gràcies per escoltar-nos durant aquesta sisena temporada de Gent de Merda i molt bon estiu a tothom! 🫂👂🌟 Els de l’última foto són el Natxo i el Rob, dos dels nostres tècnics que sempre hi són. La temporada que ve, més! @radioprimavera.bsky.social
10mo
Gent de merda