Ara sí que sí, gràcies per escoltar-nos durant aquesta sisena temporada de Gent de Merda i molt bon estiu a tothom! 🫂👂🌟 Els de l’última foto són el Natxo i el Rob, dos dels nostres tècnics que sempre hi són. La temporada que ve, més!
@radioprimavera.bsky.social