//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Aquest dimecres fem l’últim directe de la temporada! Serà a la Fundació Miró. Aprofitarem que l’edifici del mestre està d’aniversari per parlar de celebracions i homenatges, saturació o gaudi! L’entrada és gratuïta i podeu reservar-la aquí 👉 feverup.com/m/386315/ca @radioprimavera.bsky.social
11mo
Gent de merda