Aquest dimecres fem l’últim directe de la temporada! Serà a la Fundació Miró. Aprofitarem que l’edifici del mestre està d’aniversari per parlar de celebracions i homenatges, saturació o gaudi!
L’entrada és gratuïta i podeu reservar-la aquí 👉 feverup.com/m/386315/ca
@radioprimavera.bsky.social