//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
"80 procent av alla myndigheter hade vid utgången av 2024 en majoritet av kvinnliga anställda." Det här var intressant. www.svd.se/a/8pEr0w/kvi...
22h
DEBATT. Kvinnor är systematiskt överrepresenterade inom staten och det finns inte något som tyder på att trenden kommer att vända. Frågan är vad som görs för att motverka detta, skriver debattörer.
www.svd.se
”Kvinnors makt gör staten ojämställd”
Björn Dahlman