//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Benim de fiyatına bakmadan doya doya kiraz yediğim son dönemde sakallarım siyahtı. Üreticiden alış fiyatı 150 olmalı diyor. O zaman pazarda 300-400 olur. Kuyumcuda satarsınız artık.
20h
Kaan Öztürk
Kiraz üreticileri sorunlarını anlattı: En son iyi para kazandığım dönemde sakallarım siyahtı ankahaber.net/haber/chp-li...
22h
CHP Manisa Milletvekili Bekir Başevirgen, Manisa’da kiraz üreticilerinin sorunlarını dinledi. Çiftçiler, kirazın kilogram fiyatının en az 150 lira olması gerektiği söyleyerek, "70-75 liraya çiftçi par...
ankahaber.net
Kiraz üreticileri sorunlarını anlattı: “En son iyi para kazandığım dönemde sakallarım siyahtı"
ANKA Haber Ajansı