Benim de fiyatına bakmadan doya doya kiraz yediğim son dönemde sakallarım siyahtı.
Üreticiden alış fiyatı 150 olmalı diyor. O zaman pazarda 300-400 olur. Kuyumcuda satarsınız artık.
Kaan Öztürk
Kiraz üreticileri sorunlarını anlattı: En son iyi para kazandığım dönemde sakallarım siyahtı
ankahaber.net/haber/chp-li...
CHP Manisa Milletvekili Bekir Başevirgen, Manisa’da kiraz üreticilerinin sorunlarını dinledi. Çiftçiler, kirazın kilogram fiyatının en az 150 lira olması gerektiği söyleyerek, "70-75 liraya çiftçi par...