Καθαρογραφηκε επιτελους η αποφαση του Αρειου Παγου η οποια δικαιωνει περιπου 350.000 δανειοληπτες του νομου Κατσελη, καθιστωντας ουσιαστικα ατοκο το δανειο τους
Τι κανει η κυβερνηση μεσω του κ Πιερρακακη; Παιζει καθυστερησεις υπερ των funds υποβαθμιζοντας τη σημασια της αποφασης
Γιατί αραγε; ⬇️