No ihan samaan analyysiin olen päätynyt, tosin itse pelkän kyökkipsykologin metodilla.
Melkeinpä vielä niin, että mitä kamalampi turma, sitä herkemmin sitä osa ihmisistä pyrkii ”rationaalistamaan” uhrin mokaksi. Sattumanvaraisuuden myöntäminen - että varovaisuus ei aina riitä - on pelottavaa.