//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
No ihan samaan analyysiin olen päätynyt, tosin itse pelkän kyökkipsykologin metodilla. Melkeinpä vielä niin, että mitä kamalampi turma, sitä herkemmin sitä osa ihmisistä pyrkii ”rationaalistamaan” uhrin mokaksi. Sattumanvaraisuuden myöntäminen - että varovaisuus ei aina riitä - on pelottavaa.