👍 mielenkiintoista. Onkohan tuossa osin kyse samasta ilmiöstä, johon törmää onnettomuus- ja rikosuutisten kommenteissa? Erityisesti, kun pienille lapsille tapahtuu pahoja havereita, kommenteissa kiivaasti moititaan vanhempia puutteellisesta valvonnasta tms, vaikkei sellaisesta olisi merkkejä./1