at://
/
app.bsky.feed.post
/
3ldln3wxuvk2k
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
En muista aiemmissa koslissamme ikkunoiden jäätyvän juurikaan. Viime keväänä vaihettin tähän Toyotan pheviin, joka muuten on oikein kiva, mutta aina klasit jäässä, sisältäkin. Kosteutta kertyy ilmeisesti sisään enemmän?
Dec 18, 2024
Minna Pärssinen