Vi klager inn Schibsteds samtykkeløsning for "Pay or OK" til Forbrukertilsynet.
Vi mener Schibsted gjør det ulovlig vanskelig å si opp og benytter manipulerende design for å påvirke brukernes valg. Etter vår mening er dette også en ulovlig endring av eksisterende abonnementsavtaler.
www.nrk.no
Schibsted har innført en ny annonse-modell som gjør at man må betale for å unngå at personopplysninger blir brukt til å tilpasse reklame. Hvis man prøver å si opp abonnementet sitt, er det vanskelig å...