//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Vi klager inn Schibsteds samtykkeløsning for "Pay or OK" til Forbrukertilsynet. Vi mener Schibsted gjør det ulovlig vanskelig å si opp og benytter manipulerende design for å påvirke brukernes valg. Etter vår mening er dette også en ulovlig endring av eksisterende abonnementsavtaler.
12d
www.nrk.no
Schibsted har innført en ny annonse-modell som gjør at man må betale for å unngå at personopplysninger blir brukt til å tilpasse reklame. Hvis man prøver å si opp abonnementet sitt, er det vanskelig å...
Ville seia opp abonnementet sitt – vart bedd om å betala eller godta sporing
forbrukerradet.bsky.social