Seminari de @escriptorsaelc.bsky.social amb conferència de @joanlluislluis.bsky.social sobre la postveritat oculta (molt bones reflexions per cert) i no estar segur dels perills de la "intel·ligència natural" quan arriba el torn de preguntes. I encara no sé si n'hi havia un infiltrat de La Cubana.