//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Bon Nadal! Aquests dies són per aturar-nos, compartir temps amb qui estimem i omplir-nos d’energia per tot el que vindrà. Us desitgem unes festes plenes de calma, rialles i moments que quedin a la memòria.
5mo
Escola Pia Nostra Senyora