//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
kanskje en liten ting for de fleste, men jeg har nå i en alder av 39 fått diagnosen bipolar typ 2 og fått bekreftelse på at det ikke bare er jeg som har vært for svak til å takle livet de siste 25 åra