//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
hva skal du se btw? har egentlig bare garantert bestemt meg for die spitz, turdus (fyf sjukt å skulle se de igjen etter så mange år, nordnorsk hype) og sannsynligvis babymetal