sırf insan olduğumuz için değerli olduğumuz günlere belki çok var; ülke olarak bilmem kaç fırın ekmek yememiz gerekiyor; belki birkaç jenerasyon daha kimliğiyle varoluş savaşı verecek bu orta doğuda… boş ver!
dönmeyim
dönmesin
dönmeyiz
onurluyuz
mutluyuz🏳️🌈
#31marttransgörünürlüğügünü kutlu ola ✌️🏳️⚧️⚧