//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
2025 var det varmaste året nokon sinne. Aldri før har samtlege månadar blitt målt over normalen. Men no kom det omsider snø i Sør-Noreg, så då er det sikkert ingen grunn til uro. www.vg.no/i/zOGa7q?utm...
5mo
– I 1900 ville årets temperatur vært nærmest umulig å oppnå i store deler av landet, sier forsker.
www.vg.no
2025 ble det varmeste året som noen gang er målt i Norge
Sveinung Rotevatn