//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
la gent mai no es reconeix en “la gent”
Apr 30, 2025
Apr 30, 2025
la gent llegeix 1984, Un món feliç, Fahrenheit 451 i es diu “clarament jo seria la resistència” i llavors arriba 2025 i es queden a twitter amb una 🇵🇸 i un 🔻
Judith Pinyol