"Työajan lyhentäminen vähentäisi tuotantoa, heikentäisi kilpailukykyä ja johtaisi taloudelliseen katastrofiin."
"Työajan lakisääteinen lyhentäminen on aivan liian radikaali vaatimus."
Ja sitten se tehtiin.
Säädettiin laki 8h työpäivästä vuonna 1917.
Samoin voimme siirtyä nyt 6h päiviin.