Goed interview, gezien de beperkte tijd. Een stem zoals je ze hier zelden nog op de radio hoort: je noemt de macht van (extreemrechtse) framing, bekritiseert de huidige stand van de politiek aan de hand daarvan en beschrijft de toestand in de VS. Sterkte met je terugkeer!