Aquest 1 de maig, el professorat de ciències també alça la veu. Perquè retallar hores de ciències al batxillerat és retallar el futur del nostre alumnat. Perquè volem exercir la nostra professió amb dignitat. No ens rendim! #CadaCiènciaLaSevaMatèria #1deMaig