//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Aquest 1 de maig, el professorat de ciències també alça la veu. Perquè retallar hores de ciències al batxillerat és retallar el futur del nostre alumnat. Perquè volem exercir la nostra professió amb dignitat. No ens rendim! #CadaCiènciaLaSevaMatèria #1deMaig
May 1, 2025
Plataforma Ciències en perill