El dia 9 fem una concentració a st Jaume per rebutjar la reforma imposada per educació per fer la fusió de les ciències a 1r de batxillerat. Els convocants som els profes de ciències, els sindicats, associacions estudiantils, families, universitats, societats científiques.. #omplimdecienciasantjaume