//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
“Edebiyatın en güzel yanı şu ki, aslında kimse yazmak zorunda değildir.” Palavralardan gerçek, trajediden mizah damıttı. Savaş, kıyım, sansür sürerken çemberin dışındakileri yazdı. #YaseminÇongar 📝 #Mayıs 📚 #OTdergi @yasemincongar.bsky.social
May 20, 2025
OTdergi