//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Mevsim normallerinin altındayım... - Mevsimin henüz başında bahar yorgunu olamazsın bence. ‘Daha bahar gelmeden bu neyin yorgunluğu, cemre kafana mı düştü, hayırdır?’ derler. - Ben en iyisi kıştan kalmayım diyeyim. Mevsim normallerinin altındayım. 📝 #İlkayYıldız 💐 #Nisan 📚 #OTdergi
Apr 10, 2025
OTdergi