Reinventant l'imaginari visual català. Que és una manera més polida de dir que dibuixo follets i fades. Sóc un pèsol.
Laia Baldevey
Loading...
Qui s'ha llevat ben d'hora un diumenge per fer el mateix que fa entre setmana?
Pel @cauerrant.bsky.social els tops van ser les crispetes de la Regina, la Maite de l'Aramburu, la bruixeria a Catalunya de l'Anna Grau i la @laiabaldevey.bsky.social per Efadós i l'Herbario de un mundo desaparecido de la @diesclara.bsky.social
Sense comptar el pronto i el Fotogramas, s'entén 😅
Laia Baldevey
Una mica d'això que faig de saber mirar les coses maques mentre el món s'ensorra:
D'ahir mentre pensava que tant les dones d'aigua, com les rusalkes (mitologia eslava), com la virgen de los peces en el río, apareixen sempre pentinant-se.
Estic una mica esgotada de veure el nostre folklore (i d'altres) passat per filtre de la IA.
Em preocupa perquè el folklore ha de ser del poble, de la gent, així que em disposo a tornar a omplir les xarxes de personatges dibuixats per la mà humana i que no facin tanta angunieta.
Les coses que miro:
Com de molt necessitava una il·lustració d'aquestes de molts dies i de poc a poc i bona lletra
Diumenge t'estimo 🤍
Últimament també estic bastant per la tele però a mi m'ha semblat que us agradaria més Ú del llimac
Jo crec que tindria més bon resultat posar professors a les comissaries.