//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Det har vært en tøff uke på Grorud etter tapet mot Ull/Kisa. I kveld kulminerte det i en sterk prestasjon, og tre poeng hjemme mot Junkeren. Med en splitter ny angrepsrekke avgjorde Grorud kampen allerede i første omgang.
1d
Grorud løp, takla og spilte tidvis ut Junkeren i søndagens kamp, hjemme på Grorud. Responsen etter tapet mot Ull/Kisa sist var akkurat så god som man kunne håpe på.
trikkeligaen.no
Grorud slo tilbake: -- Det er har kokt hele uka
Trikkeligaen