//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Dierenwelzijn is te vaak op de lange baan geschoven
4h
Dierenwelzijn is te vaak op de lange baan geschoven. Het is goed dat de NVWA ‘een dierwaardig bestaan voor elk dier, altijd’ als uitgangspunt heeft gekozen. En dat het kabinet strenger wil optreden tegen dierenmishandeling.
dlvr.it
Dierenwelzijn is te vaak op de lange baan geschoven
Friesch Dagblad