+ new component
Loading...
TimEL
είμαι αυτή που σας ισιώνει τα πατάκια
έβαλα το μωρακι για ύπνο για να μπορώ ήσυχα ήσυχα να μπαίνω σε ΚΑΘΕ σάιτ και σοσιαλ που υπάρχει να διαβάζω για την επιστροφή Ομπράντοβιτς
Καλησπέρα μωάκια
πήγα στο φαρμακείο να πάρω πονηρά πραγματάκια αλλά επειδή είμαι και φλώρος φορούσα καπέλο γυαλιά ηλίου την τέντα του απέναντι ρετιρέ
περπατάω με ένα 8αρι κωλοχαρτο στο χέρι σε κεντρική αγορά αλλά νταξει φίλοι μου είναι softex οπότε δεν έχω τον χλευασμό του γλάρου
ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΩ ΣΠΙΤΙ ΟΣΟ ΠΕΡΠΑΤΑΩ ΞΟΔΕΥΩ ΒΟΗΘΕΙΑ
Οι καλύτερες κρέμες είναι οι Λιβανέζικες πάντως, να τα λέμε κι αυτά..
TimEL
Ρετηνάλλη την ειδες τι κρεμες βαζει
TimEL
ευτυχώς που δεν έχουν λεφτά, δεν θα τις γνωρίζαμε..
TimEL
TimEL
TimEL
PSONARES