//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Sobre el tema del dia, jo també tinc el meu fanzine. I m'encantaria tenir temps per continuar fent-lo tot i que no interessa gairebé a ningú. El plaer, com tot el que té a veure amb l'art, resideix a fer-lo.
7h
Bizarro Discordia