"Det mest deprimerende er kanskje ikke at enkelte politikere ikke tør ta ansvar. Det er at også fagfolk, som bør vite bedre, fortsatt later som om straff er et realistisk svar på et komplekst helse- og samfunnsproblem."
Preach! @boarntze.bsky.social !!!
Fantastisk innlegg i rusdebatten av Børre!
Ivan Nelsin
- La oss tviholde på en narkotikapolitikk som ikke funker, mener helsepersonell i Nordlandssykehuset. Det ble det en kommentar av:
Det er noe nesten slitsomt velkjent over denne norske rusdebatten. Etter alle årene med straff, stigmatisering og feilslått politikk burde vi vært forbi troen på at mennesker med rusproblemer skal møt...