at://
/
app.bsky.feed.post
/
3mcwihp6zts2e
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
למה מפלגות המרכז משוכנעות שיש לנו בעיית הסברה? עמיתת מולד ד״ר שני כהן @shanicn.bsky.social כותבת במוסף הארץ על איך העיסוק בהסברה הפך למפלט נוח עבור מי שמפחדים מוויכוח על מדיניות וביטחון www.haaretz.co.il/magazine/the...
www.haaretz.co.il
ההסברה לא נכשלת. היא עובדת מצוין, מול הישראלים עצמם
גם במרכז הליברלי משוכנעים שיש לנו בעיית הסברה. אבל למרבה האירוניה, דווקא ההתלכדות סביב הדגל עושה נזק אדיר לתדמית שלנו בעולם — ולא מאפשרת לנו להחלים
5mo
Molad מולד