//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Softbank Hawks P Darwinzon Hernández gave an update on his condition, "Two weeks passed and my elbow is feeling much better. I'll get a check up and if there are no problems I'm thinking of going into the bullpen to gradually get back into games" news.yahoo.co.jp/articles/e52... #npb
21h
左ヒジコンディション不良のため戦列を離れているソフトバンクのダーウィンゾン・ヘルナンデス投手(29)が22日、みずほペイペイドームで現状について説明した。7日のDeNA戦(横浜)で投球時に足を滑ら
news.yahoo.co.jp
【ソフトバンク】左ヒジ痛で離脱のヘルナンデス 復帰へ加速「ヒジがぶっ壊れたら、もうそれまで」(東スポWEB) - Yahoo!ニュース
NPB on reddit