//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Wat ‘leuk’ om weer eens van Martin Bos te horen! Uweetwel, die onbeschaamde FVD’er die in 2020 gehandicapten schoffeerde op X, nota bene als ledenraadlid v zorgverzekeraar CZ. Waarna hij moest aftreden bij CZ maar mocht blijven bij FVD. Van God los, die partij. www.omroepzeeland.nl/nieuws/18295...
20h
Forum voor Democratie maakt duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar.
www.omroepzeeland.nl
Statenlid Martin Bos maakte duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar: 'Dit gaat alle perken te buiten'
Metje van Elten