Wat ‘leuk’ om weer eens van Martin Bos te horen! Uweetwel, die onbeschaamde FVD’er die in 2020 gehandicapten schoffeerde op X, nota bene als ledenraadlid v zorgverzekeraar CZ. Waarna hij moest aftreden bij CZ maar mocht blijven bij FVD.
Van God los, die partij.
www.omroepzeeland.nl/nieuws/18295...
Forum voor Democratie maakt duizenden euro's belastinggeld op aan biefstuk, bier en kaviaar.