No esperaba menos del tito Byrne.
"I'm not Alan Moore. I'll take the money."
Reconozco que si tengo oportunidad le daré el mío, será por nostalgia, carcamalismo y también por curiosidad.
www.hollywoodreporter.com/movies/movie...
The reclusive creator talks about 'X-Men: Elsewhen,' his new and possibly final comics project. He also expounds on his worst comic experience and Marvel movies: "I'm not Alan Moore. I'll take the mon...