Schibsted innfører nå dessverre en ny modell for å skaffe "samtykke" til å kunne dele personopplysninger med markedsføringsselskap (kjent som adtech). Dersom alle det, så vil kostnadene for personvern og privatliv på nett bli tusenvis av kroner i måneden. 😨 1/
www.abcnyheter.no/nyheter/schi...