Kyselin jo tekoälyltä, mutta ei sieltä mitään kovin järkevää minusta tullut.
Some-keskusteluja ei tietenkään ole pakko jatkaa, mutta olisi minusta virkistävää, jos kasvatustieteilijät edes joskus yrittäisivät antaa vastauksia, joille voisi hakea hyväksyntää myös oman tutkijayhteisön ulkopuolelta.