//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Kyselin jo tekoälyltä, mutta ei sieltä mitään kovin järkevää minusta tullut. Some-keskusteluja ei tietenkään ole pakko jatkaa, mutta olisi minusta virkistävää, jos kasvatustieteilijät edes joskus yrittäisivät antaa vastauksia, joille voisi hakea hyväksyntää myös oman tutkijayhteisön ulkopuolelta.