//
sign in
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Forskere må delta i samfunnsdebatten, men mange lar seg stoppe av ytringsfrykt. Hvis vi vil ha flere stemmer, må vi legge til rette for samtaler med rom for uenighet, men uten personangrep. Jeg skriver om dette i Khrono: www.khrono.no/hofligere-to... #forskning #formidling #samfunnsdebatt
10mo
Forskere må delta i samfunnsdebatten, men mange kvier seg. En høfligere tone i ordskiftet kan være nøkkelen til at flere tør å bruke stemmen sin, særlig i møte med digital hets og økende polarisering.
www.khrono.no
Høfligere tone kan få flere forskere til å delta i samfunnsdebatten
Helene Muri