Kan inte plocka blommor där jag är men lyckades ändå komma över typ åtta sorter. Allt med gårdagen var så fint. Gick till sängs och trodde jag skulle bli väckt, men sov åtta timmar och drömde ingenting. Lite kär i livet nu med alla dess toppar, saknader och käftsmällar ❤️
Glad midsommarhelg på er!