at://
/
app.bsky.feed.post
/
3mol3rt52eb2m
sign in
All
4
Record
2
Post
1
PostEmbed
1
Post
by @danabra.mov
PostEmbed
by @danabra.mov
Record
by @jimpick.com
Record
by @atsui.org
+ new component
Post
Mentre Joan Salvat-Papasseit estava al llit, malalt, va escriure aquest poema preciós en què s'imaginava tot el que trobaria quan per fi es trobés bé i sortís al carrer:
3d
www.catorze.cat
"Tot l'enyor de demà": el poema que Joan Salvat-Papasseit va escriure mentre estava malalt
Catorze